Înainte de dezvoltarea resurselor digitale, cărțile de vizită erau practic singura modalitate de a împărtăși informații despre afaceri cu o altă persoană. Astăzi, există nenumărate resurse digitale folosite pentru a partaja aceste informații și pentru a rămâne conectat cu persoane și companii. Apariția smartphone-urilor a făcut ca schimbul de informații să fie instantaneu la punctul de contact, anulând nevoia de a mai investi bani în print de cărți de vizită în București, la Agrafa, una din cele mai cunoscute firme din domeniu. Nu există niciun argument că a rămâne organizat și conectat este mai ușor cu instrumente digitale precum sistemele de management al conținutului, software-ul de automatizare a marketingului, platformele de marketing prin e-mail și rețelele sociale. Pe măsură ce aceste resurse digitale încep să devină un soi de standard industrial în lumea afacerilor, ne punem întrebarea: Mai sunt cărțile de vizită relevante pentru a rămâne conectat cu partenerii de afaceri și lumea din jur?
O
„tradiție” ce nu trebuie să se piardă
În timp ce
platformele media digitale au făcut crearea de rețele mult mai ușoară, o carte
de vizită bine realizată poate fi un instrument puternic în marketingul și
crearea de contacte de la o persoană la alta. Cărțile de vizită sunt în
continuare cea mai rapidă și mai precisă modalitate de a face schimb de
informații, iar interacțiunea fizică a schimbului lor adaugă o valoare
semnificativă atunci când se stabilește o conexiune cu o altă persoană.
Progresele uluitoare în tehnologia de imprimare au condus la o gamă largă de
elemente de design moderne care atrag atenția. Simțul, stilul sau estetica
generală a unei cărți de vizită pot spune multe despre mesajul de marcă al unei
companii, fără prea multe cuvinte. În acest articol, ne-am propus să explorăm
de ce cărțile de vizită au încă o importanță deosebită, chiar dacă lumea
afacerilor continuă să evolueze digital.
Comunicare
facilă și rezistență în timp
O carte de vizită
pentru orice organizație este o modalitate perfectă de a comunica despre marca
și stilul unei companii, creând oportunitatea de a împărtăși imediat mesajul dorit.
Folosind elemente de design unice și tehnici de imprimare de ultimă generație,
se reușește a se atrage atenția foarte simplu. Prin urmare, dacă ne raportăm la
faptul că încă mai au loc întâlniri de afaceri chiar și în zilele noastre,
merită să punctăm faptul că a apela la servicii de print cărți de vizită în
București, la Agrafa, nu este o pierdere de bani, ci o necesitate. Atât timp
cât am depășit regulile riguroase ale pandemiei, când nu aveam voie să ne
întâlnim cu parternerii, utilitatea cărților de vizită preia din nou controlul,
iar online rămâne, în acest caz, doar o alternativă.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu