marți, 9 septembrie 2014

ASE-ul este o sugativa de bani

        Anul asta trebuia sa sustin dizertatie la Academia de Studii Economice din Bucuresti insa nu am mai apucat. Cu 2 saptamani inainte de predarea dizertatiei, am avut un incident auto si m-a pocnit o idioata din spate. M-a lovit asa de rau incat am dat cu capu de volan. Cum acum mai nou politia nu-si baga nasul in incindentele auto minore, a trebuit sa ma duc la asigurator sa fac un dosar de constatare. Nu parea nimic dificil, numai ca am alergat 1 saptamana sa fac acel dosar cu trezit in fiecare dimineata de la 6 ca sa apuc rand la coada...
        Din aceasta cauza am ramas cu dizertatia nedata si la anul ma va costa aproape 1000 de lei sustinerea examenului fiindca trebuie sa ma duc la o firma care face traduceri legalizate deoarece frumoasa mea facultate vrea copii legalizate dupa diploma de bac, diploma de licenta si supliment la diploma de licenta. Iti cer atat de multe acte de zici ca vrei sa cumperi facultatea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu